Noticias
- Guerra de l’Iran L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
El conflicte a l’Orient Mitjà es va iniciar el 28 de febrer del 2026 amb un atac conjunt dels Estats Units i Israelcontra instal·lacions nuclears iranianes. L’Iran va respondre tancant l’estret d’Ormuz, que va disparar el preu del cru i va deixar encallats prop de 2.000 vaixells. Després de 39 dies d’hostilitats, va entrar en vigor un alto el foc el 8 d’abril mediat pel Pakistan. Malgrat la treva, els enfrontaments navals a l’estret no han cessat de la mà de les dues parts. La treva ha penjat d’un fil des d’aleshores, amb constant foc creuat entre les dues parts, fins que, després de diversos intents fallits, s’ha firmat un acord de pau que comporta la reobertura de l’estratègic estret d’Ormuz.Seguir leyendo.... - Anquetil, el campió que va tenir fills amb la fillastra i la jove
Avui tindria 92 anys i moltes coses per explicar. Jacques Anquetil, que va morir de càncer el 1987 als 53 anys, va ser l’heroi de la primera visita que el Tour va fer a Barcelona. Va passar el 12 de juliol de 1957 i va córrer per on acabaran la primera i segona etapa que estrenen la ronda francesa a la capital catalana. Falten només set dies.Seguir leyendo.... - Mario Malavé, propietari del Badalona Women i cofundador de Mercury 13: "Exigir autosuficiència al futbol femení avui no és una decisió intel·ligent"
El creixement del futbol femení no només es veu a la gespa. Més enllà del que passa al camp, la professionalització que s’està consolidant en diferents àmbits genera noves oportunitats. Això és el que va veure Mario Malavé, cofundador i CEO de Mercury 13, un dels multiclubs més importants del futbol femení, quan aquesta temporada va incorporar dins de la seva estructura el Badalona Women.Seguir leyendo.... - Espanyol, ploraner i vell (ho van clavar)
Ja no recordo del tot si va ser aquest any o el passat. Juraria que un dels meus propòsits de Cap d’Any va ser tuitejar més. Res de fer esport ni aprendre un altre idioma. Res de ser més bon pare, més bon fill, més bon marit o més bon ciutadà. Tuitejar més. De vegades sóc així d’ambiciós.Seguir leyendo.... - L’Iran i Egipte no tenen Orgull
"Avui em sento qatarià, avui em sento àrab, avui em sento africà, avui em sento gai, avui em sento discapacitat, avui em sento un treballador immigrant". Quan Gianni Infantino, el president de la FIFA, va pronunciar aquestes paraules el dia previ a la inauguració de Qatar 2022, es va interpretar com un intent per la seva banda de defensar el seu compromís i el de la seva institució amb la diversitat i dels drets humans. Però no es tractava d’això.Seguir leyendo....
21/08/2011 