04/09/2020

03/09/2020



Noticias
  • Un psicòpata que et pot convèncer que no té més remei que matar
    Aquest serà el primer estiu de vacances-vacances que farà Toni Hill (Barcelona, 1966) pràcticament des de la pandèmia. Els últims els ha dedicat a escriure frenèticament la Trilogía del verdugo (Grijalbo), que tanca ara amb La muerte blanca, la resolució definitiva del pols que mantenen durant quatre anys l'assassí en sèrie Charlie Bodman i la criminòloga que el va desemmascarar, Lena Mayoral.
  • Converses il·lustrades (2)
    .
  • Alerten l'Ajuntament de Barcelona que el trasllat del mercat de l'Estrella al mig d'un parc podria ser irregular
    A mesura que s'acosta l'inici de les obres per traslladar provisionalment el mercat de l'Estrella al bell mig dels Jardins del Baix Guinardó, s'incrementa la pressió veïnal a l'Ajuntament per frenar-lo. A l'espera que la plataforma Salvem el Parc confirmi d'aquí uns quants dies si presenta un contenciós administratiu contra el consistori, segons ha pogut saber l'ARA, fa tres setmanes va arribar a la bústia ètica de l'Ajuntament una altra denúncia ciutadana alertant que hi podria haver irregularitats en el procediment de contractació de les obres per construir el mercat provisional sobre el llac del parc. En concret, en la memòria ambiental del projecte. El consistori, però, manté que tot s'ha fet bé.
  • 10 sèries que fan estiu
    Hi ha sèries que des del primer fotograma fan que el nostre cervell entri en mode vacances. Són ficcions precisament ambientades a l'estiu que funcionen com a distracció, encara que a vegades no excel·leixin en qualitat. Els Durrell (que sí que seria exemple de bona ficció) és segurament el primer títol que ens ve al cap quan pensem en aquesta mena de sèries, però hi ha vida més enllà d'aquesta producció britànica (que es podrà veure a TV3 a l'estiu). En repassem deu que fan que immediatament vulguem posar-nos el banyador i jaure en una gandula.
  • "Tant el PP com el PSOE se salten la Constitució cada dia"
    Eugeni Gay (Barcelona, 1946) atén l'ARA just l'endemà de la decisió del Tribunal Constitucional d'avalar l'amnistia. Va ser membre del tribunal des del 2001 fins al 2012 i també vicepresident de la institució.