Noticias
Educació publica les adjudicacions d'estiu dels docents un mes abans que el curs passat
Els docents catalans ja saben en quina escola o institut treballaran el curs vinent. Aquest dimarts el departament d'Educació ha publicat les destinacions definitives del personal docent pel curs 2026-2027, el que es coneix com les adjudicacions d'estiu. La publicació de la plaça que cobrirà cada mestre i professor s'ha fet un mes abans del que s'havia fet fins ara i després que l'any passat hi hagués un daltabaix important quan un error "deliberat" d'un dels treballadors del departament va obligar a repetir tot el procés i retardar-ne els resultats.
A la contra
L'hereu se'n va per sempre
Ansu Fati va ser batejat com l'hereu perquè se'l considerava el relleu natural de Leo Messi. Ràpid, hàbil, astut, golejador... tenia totes les qualitats per ser la nova estrella del Barça. Tant és així que, amb el comiat del davanter de Rosario, Ansu va passar a portar el 10 a la samarreta. Semblava un relleu natural. Però aquest conte de fades es va començar a torçar el 7 de novembre del 2020, quan es va trencar el menisc en un partit de Lliga contra el Betis. Començava un calvari que el portaria a ser intervingut fins a quatre vegades i a una recuperació lenta i insatisfactòria. Ansu mai no tornaria a ser el mateix. Aquest 30 de juny ha deixat de ser jugador del Barça a tots els efectes.
Àngel Simón mima els accionistes amb més dividend en la seva primera junta a Indra
Els directius catalans Àngel Simón i Josep Maria Recasens s'han estrenat aquest dimarts com a president no executiu d'Indra i conseller delegat de la mateixa empresa, respectivament, davant els seus accionistes. La companyia tecnològica i de defensa, que aspira a ser el "campió" del sector a l'Estat, ha celebrat aquest dimarts la seva junta general d'accionistes, la primera amb aquests dos directius fent tàndem a la cúpula. Però també la primera junta després d'uns mesos marcats per la trifulga interna per la sortida dels germans Escribano de la companyia –al mes de maig es van desfer del 14,3% del capital social d'Indra després que fracassés la possible integració entre Indra i la seva empresa familiar, Escribano Mechanical & Engineering (EM&E)–, així com per la sortida de José Vicente de los Mozos, conseller delegat de la companyia fins fa ben poc.
Detenen cinc homes a Girona per pagar a canvi de sexe a tres noies de 15 anys
Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc homes per pagar diners a canvi de sexe a tres menors de 15 anys. Segons han explicat a l'ARA fonts properes a la investigació, els pagaments a canvi de sexe no van ser puntuals, sinó habituals. Les mateixes fonts afegeixen que d'entrada no hi ha cap relació entre els homes implicats sinó que el nexe seria entre les noies, que es coneixien entre elles. Els arrestats tenen entre 31 i 46 anys i tres d'ells han entrat a presó provisional per aquests fets.
25/10/2014 