Noticias
Flávio Bolsonaro aterra als Estats Units després que les autoritats brasileres li demanessin entregar el passaport
El líder d'extrema Flávio Bolsonaro i la seva família han aterrat aquest dimecres a Miami, on l'administració de Donald Trump ja ha anunciat que els entregarà nous visats després que el polític fugís del Brasil i es negués a entregar el seu passaport a les autoritats brasileres, qui l'investiguen per dos casos de corrupció.
Som molt previsibles
La seqüència PSG-clàssic ha fet que un prat verd s’hagi convertit en un camp enfangat. Som molt previsibles: fa quatre dies tot eren flors i violes i, de sobte, ens han envaït els dubtes. No descobrirem el dramatisme culer ni la síndrome tribunera del “defensant així no guanyarem la Champions.” Si fins i tot a Pep Guardiola se li qüestionaven detalls estilístics, què no li ha de passar a Hansi Flick. És curiós, però, com se li compra tot el discurs ofensiu exuberant i, en canvi, se li critica la presa de riscos al darrere, quan totes dues són cares de la mateixa moneda. Que al minut 87 el Reial Madrid et mati en una contra perquè estàs buscant el gol de la victòria és millor que estar contemporitzant per conservar l’1 a 1. Això hauria de ser indiscutible si no és que ets aficionat de l’Atlètic de Madrid. Per cert: quantes Champions ha guanyat el Cholo Simeone? D’acord.
Mbappé, un problema d’etiqueta
Aquesta fotografia es va fer dilluns. No té cap pretensió artística, sinó més aviat testimonial. Però després que es desencadenés una crisi diplomàtica entre el món del futbol i el govern de la Xina, l’etiqueta de l’ampolla d’aigua amb el rostre de Mbappé somrient esdevé irònica. L’expressió del futbolista adquireix un significat gairebé còmic. Ja fa anys que Kylian Mbappé és un actiu comercial en el mercat xinès. La cara del jugador serveix per vendre, entre altres productes, aigua embotellada amb propietats isotòniques. A jutjar per les etiquetes de les ampolles, el futbolista sembla fins i tot que aporti propietats aromàtiques. Una beguda té gust de préssec, l’altra de llimona, i la que porta la fotografia del jugador és com si contingués l’essència de Mbappé. Aigua de Mbappé. A l’envàs, el futbolista riu, aliè al conflicte de grans dimensions que s’ha desencadenat per un comentari espontani: el jugador va explicar que el seu mem preferit és un on se superposa el
Subhasten per 2.250 euros un retrat de Franco procedent del Pazo de Meirás
Al Pazo de Meirás, abans que passés a ser patrimoni públic, hi havia molts quadres amb Franco d’uniforme i en posició de llançar-se a la conquesta; de la seva dona, Carmen Polo, tota enjoiada i seriosa, com si estigués a punt de renyar algú, i virolats bodegons de flors que pintava el dictador. Les imatges del dictador amb l'ego desfermat –hi havia retrats seus pràcticament en totes les habitacions– convivien amb les mirades d'animals morts que havia caçat i que penjaven de les parets.
Més imatges del lloc de l'accident
07/02/2000 