Noticias
Begoña Gómez fitxa l'advocat de Josep Pujol de cara al judici amb jurat popular
Després que l'Audiència de Madrid hagi avalat que sigui jutjada amb jurat popular –només pels delictes de malversació i tràfic d'influències– i que Hazte Oír hagi demanat tretze anys de presó per a ella, Begoña Gómez sacseja el tauler i ha decidit canviar d'advocat. D'aquesta manera, prescindeix del lletrat que l'ha defensat al llarg de la instrucció durant dos anys, Antonio Camacho, i fitxa Jaime Campaner, que també és l'advocat de Josep Pujol Ferrusola, segons confirmen fonts coneixedores a l'ARA.
Amenaça de multa a ‘Directa’ per revelar la identitat de policies infiltrats
Censurar una desena dels articles de la seva web i una sanció de 7.000 euros. Aquesta és la pretensió de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, que ha incoat un expedient a la publicació Directa per una sèrie de reportatges en què revelava la identitat d’agents de la Policia Nacional infiltrats en moviments socials. Quatre membres del cos han apel·lat a aquest organisme i, després que es desestimés la seva demanda, un recurs de reposició ha aconseguit que tiri endavant amb aquesta proposta de resolució.
Troben mort Kavinsky, el dj autor de l'èxit 'Nighcall'
Kavinsky, una de les figures més internacionals de la música electrònica francesa, conegut sobretot per l'èxit massiu del seu tema Nighcall, inclós a la banda sonora de la pel·lícula Drive, ha estat trobat mort per la policia francesa a la seva casa de París, segons informa el rotatiu francès Le Parisien. Vincent Belorgey, el seu nom real, va ser una de les estrelles de la cerimònia de clausura dels Jocs Olímpics del 2024, en què va interpretar precisament una versió de Nightcall amb la banda francesa Phoenix i la cantant belga Angèle.
La recerca no té per què ser útil
Després de la pandèmia hi ha hagut moltes "ganes de natura", de fer excursions (per això hi ha més rescats que mai) i un boom per cercar fòssils, com si fossin bolets. Però hi ha una llei estatal –del 1985– que estableix que no es poden agafar fòssils a la natura sense permís de l’administració.
Retrat de Catalunya abans de les vacances
Aquesta és l'última anàlisi de la temporada i, per tant, és moment de fer balanç.
29/09/1998 