Noticias
Augment flagrant de robatoris a l'Hospitalet: els Mossos posen el focus en joves amb patinets
De normal, la sortida del metro de Collblanc, a l'Hospitalet de Llobregat, és un bullici de gent. Persones que entren i surten de l'estació, que transiten per les vies paral·leles i que compren als negocis que envolten la plaça de la Solidaritat. Aquest divendres a la tarda, però, hi ha més gent de l'habitual. Un grapat de curiosos observa en forma de semicercle una màquina. És metàl·lica, té dues rodetes i just a sobre un agent de la Policia Local hi col·loca un patinet elèctric. Les rodes de la màquina roden i fan rodar les del patinet. El policia mira una tauleta per comprovar el resultat i poc després mira el conductor del patinet amb cara de circumstàncies. Està trucat. La màquina ha conclòs que pot arribar a 60 km/h. El patinet se l'emporta l'Ajuntament i el conductor, una multa.
De fit a fit
Ningú demana disculpes a l’audiència
Fa aproximadament un mes, al programa Malas lenguas, de La 1, el periodista Ernesto Ekaizer va enfurismar-se amb el presentador Jesús Cintora i va marxar del programa. Quan li van demanar al col·laborador que opinés sobre unes imatges, va dir que no tenia res a dir, que l’havien ignorat tot el programa, que ell havia escrit tres llibres i que marxava del plató.
"Això no és internet lliure": l'Iran restableix parcialment la connexió a la xarxa
Després de 88 dies de bloqueig d’internet, el règim iranià ha alleugerit aquesta setmana les restriccions d’accés a la xarxa per al gruix de la població. El blackout ha estat el més llarg de la història del país, de fet el més llarg de la història del planeta, i la censura continua.
El millor regal de noces és un pastís de Marta Pazos
Hi ha ganes de jugar en la mirada entremaliada de la directora escènica gallega Marta Pazos. Més que provocar, busca sorprendre. "La rialla té l'origen en l'imprevist", recorda en roda de premsa a propòsit de la nova producció de Le nozze di Figaro (1786), la primera obra mestra del tàndem que van formar Mozart i el poeta Lorenzo Da Ponte. Del muntatge, dirigit per Pazos i amb Giovanni Antonini al capdavant de l'orquestra, se'n faran catorze funcions del 4 al 21 de juny. "M'ho estic passant molt bé en aquesta producció de la Marta que ens va sobtar tant al principi", assegura la soprano ebrenca Sara Blanch, Sussana en un primer repartiment compartit amb el baix-baríton italià Luca Pisaroni (Figaro), la soprano russa Julia Lezhneva (Cherubino), el baríton italià Andrè Schuen (comte d'Almaviva) i la soprano guatemalenca Adriana González (comtessa d'Almaviva), entre d'altres. "He cantat moltes vegades el paper de Figaro, i hi he trobat una producció molt fresca, amb un enfocament molt nou", exclama Pi
10/12/1889 