Noticias
El Govern compra al RACC les oficines de la Diagonal pel futur Campus Clínic
Una de les imatges més característiques de l'accés a Barcelona des de la Diagonal té les hores comptades. Les oficines del RACC, amb el seu icònic cub groc al capdamunt, hauran de canviar de lloc. El motiu? Que els terrenys sobre els quals s'aixeca l'edifici estan inclosos en l'avanç del Pla Director Urbanístic (PDU) del futur Campus Clínic. Per això, la Generalitat i la companyia fa mesos que negocien un acord perquè el RACC abandoni el seu lloc privilegiat a la part alta de la Diagonal.
"Que t’agradi la feina és una trampa"
Reconec que és contradictori anar a cobrir per feina el debat de la Biennal de Pensament sobre per què vivim només per treballar, sobretot a dos quarts de nou del vespre, l’hora de posar a dormir la canalla o quedar amb els amics. Però és que dos dels assagistes joves que més han pensat sobre la feina, el filòsof Juan Evaristo Valls Boix i la periodista Anna Pacheco, debatien aquest dimecres sobre els perills de la identificació amb el teu ofici, el parany de la realització personal, com el treball vertebra les nostres vides i colonitza tots els espais, i com condiciona la salut física i mental, però no sempre millora el nostre estatus. Jo hi anava per a una amiga, ehem.
Javier Negre, Federico Jiménez Losantos o Bertrand Ndongo: els nous fans de Sílvia Orriols
Ara fa un any en una entrevista a La Vanguardia, el líder de Vox, Santiago Abascal, sostenia que, malgrat les diferències respecte a la qüestió nacional, Aliança i el seu partit tenien punts en comú importants. "No hi ha un xoc perquè en aquests moments Aliança està centrada en criticar la immigració il·legal i no tant en l'ambició separatista –va dir Abascal–. El discurs antiimmigració d'Aliança és una bona notícia sobre com està canviant la societat espanyola i com està canviant també Catalunya. Aquestes preocupacions veritablement importants cohesionaran els espanyols i a Catalunya això s'està produint d'una manera accelerada. El rebuig a la immigració massiva de gent influïda pel fanatisme islàmic unificarà Espanya”.
Qui és amic de qui al vestidor del Barça
Una de les claus per entendre el bon funcionament del Barça de Hansi Flick, imparable en aquesta tercera temporada de l'alemany al capdavant de la banqueta, és també el bon ambient al vestidor. Les fonts consultades per l'ARA asseguren que cuidar la salut anímica dels futbolistes també és un pilar per al tècnic.
"La batalla principal és que no ens facin més males persones"
"Disputar el relat a l'extrema dreta". Aquest era el títol del debat que va organitzar dijous la Biennal de Pensament i l'Escola de Pensament de CRÍTIC, a l'antiga presó de La Model. Queda clar que el públic no és indiferent a tot el que envolta aquesta qüestió: aforament complet amb més de 200 persones i una trentena d'assistents –la majoria joves– que es van quedar fora.
09/05/1885 