Portada del periodico El Periódico de Catalunya(Castellano):
Newspaper website Sitio web





Noticias
  • Jorge Martín, contra tots i contra tot
    A Jorge Martín Almoguera (San Sebastián de los Reyes, Madrid, 29 de gener de 1998) el somni li va durar 72 hores. A Martinator li van arruïnar la glòria, la conquesta, la demostració de poder, en tres dies. I pot ser, sí, que ell cometés algun error. Per exemple, creure’s lliure d’escollir entre Pablo Motos i David Broncano o ser prou mediàtic per pregonar a Instagram, temptació insalvable en un jove d’ara, com perquè l’amo d’El hormiguero el posés als peus dels cavalls i el fes renunciar a la seva entrevista.Seguir leyendo....
  • El trist Nadal de Frenkie de Jong
    Frenkie de Jong ha disputat un sol partit de titular. Ha de ser molt dur per a algú que es va acostumar a començar-los sempre. Un partit de 13 (7%) davant els 184 de les alineacions (87%) de les campanyes anteriors. Xifres feridores, com la sensació de sentir-se un actor secundari als ulls de l’entrenador i, potser, amb la pena de veure’s incapaç de recuperar la titularitat. Però això és una cosa que només podria explicar ell.Seguir leyendo....
  • Laia Sanz: "No em preparo mentalment: no ho he fet mai"
    No queden gaires dies. Seguir leyendo....
  • Qui hi ha darrere de l’èxit nadalenc Els llums de Sant Pau’
    Més de 200.000 persones visitaran aquest Nadal el recinte modernista de l’hospital Sant Pau per disfrutar d’Els llums de Sant Pau, un xou que realça el patrimoni arquitectònic amb un recorregut de figures d’una mida gran, llums i muntatges fotogènics. Sense polèmiques, a diferència al muntatge que acollien els jardins de Pedralbes, s’ha convertit en un imprescindible de la campanya festiva. Al darrere d’aquest univers de llum i color hi ha Proactiv Entertainment, una empresa barcelonina que ha aconseguit posicionar-se com un referent internacional en la indústria de l’entreteniment.Seguir leyendo....
  • El ressorgir d’un fenomen
    El famós "ningú sap res" del guionista William Goldman, una manera de resumir la futilitat de mirar de construir i predir èxits, queda especialment clar davant una cosa com El juego del calamar, una sèrie que Netflix esperava que funcionés només en el mercat asiàtic i que va acabar convertida en un fenomen global gairebé de la nit al dia. Encara avui, tres anys després d’estrenar-se, la seva primera temporada és la sèrie (en qualsevol idioma) més vista en la història de la plataforma.Seguir leyendo....