Previous Día anterior
Día siguiente Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web





Noticias
  • Una Jove de Tarragona total i uns Castellers de Sarrià històrics
    La Jove de Tarragona tanca la temporada mostrant el potencial de colla en què s’ha convertit. Aquest diumenge al Vendrell hi ha portat quatre castells de gamma extra, entre els quals destaca el 3de10fm carregat. El tres emmanillat s’ha començat a torçar abans de l’aleta i s’ha acabat trencant amb la sortida dels dosos tot i el treball titànic. A més, han sumat el segon 4de9fa de l’any i uns bons 2de9fm i pde8fm.
  • I ara què? El futur de Netanyahu, en joc
    El futur d’Israel continua pendent del que faci la comunitat internacional. És evident que els israelians no volen retirar-se dels territoris palestins sota cap circumstància, i que l’acord sobre la Franja de Gaza no modificarà les intencions de l’estat jueu, per moltes negociacions regionals que impulsi Donald Trump en els pròxims mesos o anys. El problema per a la resolució de la crisi eterna amb els palestins és que avui dia hi ha una majoria clara i ampla entre la classe política israeliana que en aquesta qüestió en particular està d’acord amb Benjamin Netanyahu. Perquè a l’oposició hi ha partits tan contraris a un acord com el primer ministre, que ho ha repetit públicament aquesta setmana.
  • França ja té govern: Lecornu nomena un executiu de perfil polític baix
    El primer ministre de França, Sébastien Lecornu, ha nomenat aquest diumenge a la nit el seu nou govern, just una setmana després d'haver anunciat el seu primer govern, format per gairebé els mateixos ministres que l'anterior executiu, tombat per l'Assembla Nacional. Va ser un error monumental, que va desencadenar una setmana caòtica. Aquell govern va ser àmpliament criticat per tots els partits de l'oposició, que van amenaçar en censurar-lo i van forçar Lecornu a dimitir. Una setmana després, el primer ministre, que divendres el president Macron va tornar a nomenar, ha presentat un executiu amb cares noves i marcat per un baix perfil polític.
  • Cotxes atrapats en els carrers de La Ràpita
  • Cotxes arrossegats per l'aigua a La Ràpita