Noticias
- Complerta la primera missió
Espanya va complir el tràmit en un partit que no quedarà en la memòria dels espectadors i en el qual el col·legiat nord-americà Ismail Elfath va completar una actuació vergonyosa permetent que l’aspror dels uruguaians acabés derivant en violència. L’entrada de De la Cruz a Nico Williams i la posterior de Canobbio a Cubarsí van posar en perill la integritat dels espanyols, que van acabar molt enfadats amb el col·legiat nord-americà.Seguir leyendo.... - Preocupació per l’estat de Yéremi Pino i Nico Williams
Victòria molt cara de la selecció espanyola contra l’Uruguai. Yéremy Pino i Nico Williams van tornar a l’hotel de concentració amb seqüeles. Ahir es van sotmetre a proves mèdiques, i el pronòstic és delicat i costarà que puguin tornar a jugar en aquest Mundial, tot i que des de la selecció espanyola es va indicar que l’evolució que tinguin durant els pròxims dies marcarà disponibilitat.Seguir leyendo.... - Una victòria que deixa dubtes contra una Uruguai bruta i trastocada
Si tan sols es tractava d’assegurar la primera plaça del grup i, per tant, d’evitar l’encreuament contra l’Argentina, no hi ha res per retreure al partit victoriós d’Espanya, complert amb suficiència l’objectiu. Si l’enfrontament amb l’Uruguai havia de ser una cita per assentar l’aura de favorita al títol recuperada contra l’Aràbia Saudita, en canvi, la campiona d’Europa es va quedar a mitges. Molt a mitges.Seguir leyendo.... - El miracle sense fi de Cap Verd
Mentre Espanya contemplava atònita i amb els ulls mig clucs per la son com l’Uruguai massacrava els homes de Luis de la Fuente amb un còctel de puntades de peu violentes, Cap Verd serrava les dents per desgastar el significat del substantiu miracle. Perquè classificar-se per a aquest Mundial ja ho havia sigut per a aquesta diminuta nació africana, i no diguem debutar-hi arrencant un empat contra la vigent campiona d’Europa (Espanya) i continuar rascant-ne un altre contra una bicampiona del món, l’Uruguai. ¿Classificar-se per a les eliminatòries? No s’ho haurien imaginat mai.Seguir leyendo.... - No ens van prometre això
Gràcies, senyor Muslera, moltes gràcies, amic porter. Aquestes mans de mantega ens van ajudar quan més ho necessitàvem. Si es tractava de guanyar, vam guanyar; si es tractava de passar, vam passar; si calia ser primers de grup, ho vam ser; si havíem d’anar recuperant tots aquests futbolistes que ens hem emportat a les Amèriques lesionats o en rehabilitació, formidable; si això és llarg, dura molt i ja ho veurem, doncs fantàstic, també.Seguir leyendo....
12/11/2011 