Noticias
- El pas endavant més crucial
Sòlids. El Girona ha millorat notablement en defensa en les últimes jornades i ho ha pogut traduir en dues porteries a zero en les victòries contra l’Espanyol (0-2) i l’Osasuna (1-0) - L’Spar Girona perd a Schio (85-74)
L’Spar Girona perd dos partits seguits a l’Eurolliga per primer cop aquest curs i es queda amb 7-3 a manca de dues jornades, cedint també l’average a la pista de l’Schio amb Shepard (31 punts)... - Espanya derrota Croàcia i tanca l’europeu en el cinquè lloc (17-9)
La reedició de la final de l’europeu masculí 2024 en què Espanya va obtenir a Zagreb el seu primer títol amb un gol inversemblant del terrassenc Álvaro Granados ha decidit avui la cinquena plaça... - La directiva del Barça ratifica l’extensió de la llicència per deu anys amb l’Eurolliga
La junta directiva del FC Barcelona ha ratificat en la reunió ordinària celebrada aquest dijous l’extensió de la seva llicència amb l’eurolliga per deu anys més, fins a la temporada 2036-37. Així... - Espanya falla contra Noruega (34-35) i la semifinal s’allunya més
El combinat estatal desaprofita una acció per empatar i és l’última del grup en l’europeu
25/09/1985 