Noticias
- El Generali Palau cau golejat contra el Telecable en els quarts (4-0)
El Generali Palau no ha tingut massa bona relació amb la copa tot i els seus últims anys d’esplendor. L’únic títol el va conquerir el 2024 a Vilafranca contra el Telecable. Avui, l’equip asturià,... - Axel Witsel, el primer mundialista de la plantilla del Girona
El migcampista del Girona Axel Witsel ha estat citat entre els 26 futbolistes que disputaran el proper Mundial amb la selecció de Bèlgica. El futbolista del conjunt gironí ja havia estat un fixe en... - Pere Romeu: “Haurem de fer un partit impecable per aconseguir el títol”
El Barça disputa demà a Gran Canària (21h) la final de la copa contra l’Atlético. Les blaugrana buscaran aixecar la dotzena competició del KO de la història i la tercera consecutiva, tot just abans... - Oriol Cardona, rebut a la Diputació de Girona
Homenatge de la Diputació de Girona a Oriol Cardona , en una recepció encapçalada pel president Miquel Noguer i per reconèixer el primer campió en uns Jocs d’Hivern de la demarcació i del país.... - El Bigues i Riells és superat pel Bembibre, que té cinc catalanes (4-2)
Les vallesanes han anat a remolc després del 2-0 en el minut vuit i han quedat eliminades de la copa femenina
26/04/1966 