Noticias
Moody's millora la nota creditícia de Grifols
Les perspectives milloren per a Grifols després d'un període de penalitzacions a la borsa. L'agència de qualificació creditícia Moody's ha millorat la nota de la multinacional catalana d'hemoderivats de B3 a B2 i la de probabilitat d'incompliment de B3 a B2-PD. Al mateix temps, manté la perspectiva sobre la companyia com a "positiva".Neix Som Habitage, una associació de propietaris per fer el contrapès al Sindicat de Llogateres
"Ens han estigmatitzat, criminalitzat". Són paraules de Núria Garrido, presidenta de Som Habitatge-Unió de Propietaris de Catalunya, una associació de propietaris de pisos que ha nascut amb la finalitat de fer de contrapès al Sindicat de Llogateres i defensar els propietaris dels habitatges davant d'unes polítiques habitacionals que consideren errònies, a favor dels llogaters i en contra de la propietat.Catalunya, per sota de la mitjana europea i per sobre de l'espanyola en el cotxe elèctric
Catalunya surt més o menys ben parada en l'ús del cotxe elèctric segons amb qui es compari. Al Principat hi té més tirada que a la gran majoria de l'Estat i només es veu superat per la Comunitat de Madrid. En canvi, si es mira més amunt dels Pirineus, es troba molt per sota de la mitjana de països com França, Alemanya o els Països Baixos, i de la mitjana de la Unió Europea.Illa s'obre a estudiar que els jutges decideixin "alguns casos" de custòdies
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha obert la porta a estudiar un "mecanisme de decisió més col·lectiu" perquè l'aplicació de mesures de protecció per a menors en situacions de vulnerabilitat i risc de desemparament, entre els quals hi ha la retirada de la tutela a la família, no recaigui només en un funcionari de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA). De fet, el president ha plantejat que "en algun cas" hi intervingui un jutge: "El servidor públic que l'ha de prendre té molta responsabilitat".Honda recula en el seu pla d’electrificació
Honda és una de les empreses més importants del Japó, i presumeix de ser una empresa sanejada, ben dirigida i amb una gamma de productes ajustada i adient en totes les seves divisions empresarials, especialment pel que fa a la fabricació d’automòbils i motocicletes. Honda va ser també una de les primeres marques en apostar pels cotxes elèctrics amb l’Honda e, un bon producte que no va aconseguir el favor del gran públic i que la marca va retirar del mercat ja fa alguns mesos després d’uns resultats comercials molt per sota de les expectatives inicials.