Noticias
Més enganxades que propostes: el tens debat entre Laporta i Font
La campanya electoral a la presidència del Barça s’acaba aquesta mitjanit. Joan Laporta i Víctor Font faran els respectius actes de cloenda, en el que seran els últims intents per esgarrapar vots entre aquells socis que encara no tenen clar per quin dels dos decantar-se. Probablement, ho faran força més relaxats que aquest dijous a la nit, quan Laporta i Font es van veure les cares a TV3, en el segon i últim debat abans dels comicis del diumenge.
L’escultor Maillol i la Mediterrània (1944)
De l’article –traducció pròpia– de Joan Teixidor (Olot, 1913 - Barcelona, 1992) publicat a Destino (14-X-1944) arran de la mort de l’escultor Aristides Maillol (Banyuls de la Marenda, 1861 - 1944). És dels artistes inclosos a l’exposició Els Nabís: de Bonnard a Vuillard, que es pot veure a la Pedrera fins al 28 de juny. Foto: escultura Mediterrània, de Maillol, datada de 1902-1923 en el Catàleg de l’Exposició Maillol 1979 (Obra Cultural de La Caixa, 1979).
Nit històrica a Badalona per continuar somiant en gran
"Somiarem en gran fins que no sigui possible". Les declaracions de Banini en la prèvia del partit a Badalona ressonaran amb més força aquesta pròxima setmana dins el vestidor badaloní. L'equip de Marc Ballester ha aconseguit un empat contra el Barça després d'una exhibició defensiva (0-0) i les semifinals de la Copa de la Reina es decidiran el pròxim dimecres 18 a l'estadi Johan Cruyff (21 h).
El RACC celebra el seu 120è aniversari defensant una mobilitat més segura i assequible
El RACC ha celebrat aquest dijous el seu 120è aniversari en un acte a la Pedrera de Barcelona. El seu president, Josep Mateu, ha destacat que els anys d'història de l'entitat reflecteixen que és un "patrimoni compartit" i que la seva ambició és una mobilitat millor, més segura, neta i assequible.
Tota l'actualitat de les eleccions del Barça, en directe
09/10/2021 