16/04/2020

15/04/2020



Noticias
  • "Perquè sobrevisqui una cosa a Vic s'ha de fer molt bé"
    Canvi de cicle al Mercat de Música Viva de Vic. La 37a edició, que es farà del 17 al 21 de setembre, és la primera sota la direcció de Jordi Casadesús, Joan Rial i Rubèn Pujol, dos vigatans i un oristanenc, respectivament. Agafen el relleu de Marc Lloret i Oriol Roca, que han dirigit la principal fira musical del país durant catorze anys. La nova etapa inclou nous escenaris i la programació d'una setantena de concerts d'artistes i grups com ara Maria Arnal, Biznaga, Brighton 64, Fades, La Ludwig Band, Rocío Márquez, Mazoni, Mishima, Ouineta, 31 Fam i Triquell. Del llegat, del present i del futur, en parlen Casadesús i Rial.
  • Un Festival Altaveu amb Pau Vallvé i Remei de Ca la Fresca
    La tradicional cerimònia de lliurament dels Premis Altaveu inaugurarà una nova edició del Festival Altaveu de Sant Boi de Llobregat, la 36a. La gala se celebrarà el vespre del 10 de setembre a Can Massallera, i els concerts i les diferents activitats s'escamparan de l'11 al 14 pel teatre Cal Ninyo, la plaça de l'Ajuntament, els jardins de l'Ateneu, la rambla Rafael Casanova i els cinemes Can Castellet. "La programació posa l'èmfasi en la música que té veu pròpia, perquè la veu pròpia és un motor de transformació social", diu Víctor Partido, programador artístic del festival. Efectivament, la singularitat, la veu pròpia, és el tret característic d'artistes i grups que actuen a l'Altaveu com Pau Vallvé, Remei de Ca la Fresca, Roserona i Derby Motoreta’s Burrito Kachimba.
  • Els Márquez homenatgen Montmeló amb una aferrissada lluita entre germans
    El cap de setmana de motociclisme a Montmeló ha estat copat per dos noms, els dels germans Marc i Àlex Márquez. Si dissabte el gran dels cerverins li va arrabassar el triomf al seu germà gairebé a tocar de la línia de meta, Àlex ha liderat i ha guanyat aquest diumenge un Gran Premi que suposa el seu segon triomf en la categoria reina, tots dos aquesta mateixa temporada després d'haver-ho aconseguit a Xerès.
  • La vinyeta de Manel Fontdevila 07/09/2025
  • El Barça signa una nova golejada d'escàndol en un escenari imponent
    Després d'un estiu auster, amb més de deu baixes a la plantilla i amb l'única arribada de Laia Aleixandri, el Barça segueix intractable al seu jardí, la Lliga F. Si a la primera jornada van destrossar l'Alhama FC al Johan (8-0), l'equip de Pere Romeu no s'ha deixat intimidar gens ni mica a San Mamés i l'Athletic Club ha sigut la nova víctima de la piconadora catalana (1-8).