Noticias
Un Atlètic de Madrid ciclotímic allarga el malson de l'Espanyol
No hi ha manera que l’Espanyol aixequi el vol. Tot i la bona posada en escena al camp d’un equip Champions, amb un gol ben matiner, els blanc-i-blaus van tornar a caure derrotats (4-2) i acumulen dos punts de 24 en aquest any 2026. Una versió low cost de l’Atlètic de Madrid que va golejar el Barça, en un segon temps brillant i amb Sorloth com a protagonista, va ser suficient per enfonsar el cap dels periquitos, que confiaven que el punt contra el Celta els alliberaria.
Un Barça sense gasolina esgota els miracles
Un Barça exhaust es va quedar sense energia i va quedar eliminat a les semifinals de la Copa del Rei pel Kosner Baskonia (67-70). L'equip blaugrana es va quedar sense gasolina i no va poder gestionar una diferència de 12 punts. El conjunt culer tan sols va anotar 9 punts en un últim quart desmoralitzador. Amb alguns jugadors castigats per problemes físics i pel sobreesforç de divendres, el plantejament de Xavi Pascual no va aconseguir treure l'enèsim conill del barret. "Hem arribat morts a l'últim quart", va reconèixer el tècnic.
Gat per llebre a la trobada 'therian' de Barcelona
És possible que no hi hagués tanta expectació al passeig Lluís Companys de Barcelona des d'aquell 10 d'octubre del 2017 en què el Parlament va proclamar la independència de Catalunya i després la va deixar en suspensió. Aquest dissabte el suposat motiu darrere la trobada és una pretesa concentració de therians –joves que s'identifiquen i actuen com animals– a Arc de Triomf. Com aleshores, avui la sensació majoritària entre els milers d'assistents acaba sent també que algú els ha donat gat per llebre.
Encara hi ha una majoria a favor de blindar els drets a Europa?
La llista de greuges recents a la Unió Europea és llarga i feixuga: la inacció davant d'un genocidi, xantatges trumpians múltiples i una deshumanització històrica de les persones migrants. A tot plegat s'hi afegeix un darrer símptoma: la “política de castell”.
La pel·lícula 'Yellow letters', d'İlker Çatak, guanya l'Os d'Or a la Berlinale
Yellow letters, del cineasta turcoalemany İlker Çatak, ha guanyat l'Os d'Or a la millor pel·lícula a la Berlinale. El Gran Premi del Jurat ha sigut per a Salvation, del turc Emin Alper. I el guardó a la millor direcció se l'ha endut el britànic Grant Gee per Everybody digs Bill Evans.
08/01/1998 