Noticias
Un jutge ordena la detenció de l'humorista Jair Dominguez pels seus comentaris contra Vox
"Però què averiguar paradero si soc a Banyoles". De forma sarcàstica s'ha pres l'humorista Jair Dominguez l'ordre de detenció que un jutge ha dictat contra ell per comunicar-li que el pròxim 14 d'abril a les 10 del matí serà jutjat. Ell mateix ha compartit la resolució judicial al seu compte d'X. Al judici haurà de respondre pels comentaris que va fer contra Vox en un espai d'humor dins El Matí de Catalunya Ràdio, on va fer una crida a "combatre'ls amb un cop de puny a la boca", segons recorda l'ACN. El cas havia estat arxivat però l'Audiència de Barcelona va ordenar la seva reobertura el juny del 2023. La part denunciant, Vox, ha celebrat la decisió judicial."Ara haurà de retre comptes per cridar a la violència contra els votants del tercer partit d'Espanya", ha assenyalat el secretari general del partit, Ignacio Garriga, en un missatge també a X.
Visita al futur de la tercera guerra del Golf
L’endemà de la nit en què s’havia d’aniquilar tota una civilització, un home-robot i un gos-robot fan tombarelles a Dubai. Els turistes els fotografien mentre esperen per entrar al futur. El futur ha causat molt de vertigen aquests dies als països del Golf. El futur del Golf encara fa vertigen.
Fi del llarg periple per construir el nou parc biomèdic de Barcelona
Ja han començat les obres per erigir el futur Parc de Recerca Biomèdica Barcelona Ciutadella (PRBB Ciutadella), el nou hub dedicat a la recerca en innovació biomèdica i medicina de precisió que s'ubicarà a l'antic Mercat del Peix de Barcelona. La previsió és que la construcció d'aquest equipament científic, que és la pedra angular del projecte de la Ciutadella del Coneixement i el principal dels tres que s'ubicaran en aquest emplaçament, s'allargui fins al març del 2028 i que no entri en funcionament fins a finals del mateix any.
Barça 0 - 0 Atlètic de Madrid
L'acusat de maltractar el seu nadó demana comprovar si ha heretat una malaltia muscular
La defensa del pare del nadó de qui s'investiga si va ser maltractat i agredit sexualment pels pares ha demanat noves proves mèdiques per buscar l'origen de les lesions per les quals continua hospitalitzat. La seva advocada, Montse Antolino, ha explicat en declaracions a l'ARA que ha presentat al jutge instructor un informe mèdic signat per un facultatiu privat que assegura que l'home és portador d'un gen relacionat amb la distròfia muscular i la falta de col·lagen. Ara la defensa sol·licita aclarir si el nadó també és portador d'aquest gen i si podria ser el motiu o el detonant de les lesions.
19/12/1917 