Noticias
El Líban es prepara per negociar amb Israel i els EUA sota les bombes
Mentre s’activen discretament els canals diplomàtics, al sud del Líban la guerra segueix el seu curs amb una intensitat que desmenteix qualsevol indici de treva. La paradoxa no és nova a l'Orient Mitjà, però poques vegades resulta tan evident: les converses comencen, però el front no s’atura.
L'esperit competitiu de Lamine Yamal ve de lluny: "Li havíem de dir prou"
Hi ha un guia veterà a Old Trafford que, quan s'arriba als vestidors de l'imponent estadi del Manchester United, s'atura davant d'un mirall i li agrada fer aquesta broma: "Aquest és el mirall on passava una bona estona Cristiano Ronaldo emmirallant-se abans de cada partit", deixa anar davant el somriure còmplice dels turistes que participen en el tour. L'astre portuguès era el primer a estimar-se a si mateix i a fer-ho saber, amb més d'alguna declaració desafortunada. "Em tenen enveja perquè soc guapo i ric". Representat per Jorge Mendes, va convertir-se en una estrella global al United, primer, i al Reial Madrid, després.
Perles, rosaris i vestits de comunió: així són els devots de Rosalía
"Sembla que tothom vagi de comunió", observava amb gràcia la Laia, des de la cua del concert de Rosalía a Barcelona. També podria ser una festa eivissenca. El color blanc, les faldilles llargues, els rosaris i les perles imperen a les cues per entrar al Palau Sant Jordi. Que el primer concert caigui en dilluns ho fa tot més tranquil. No hi ha hagut fans acampades, ni gaire estrès: aquí els més joves són universitaris. La primera de la fila és l’Íngrid, de 28 anys, que ha arribat a les 7 del matí de Saragossa amb tres amics i de cap manera no s’esperava tenir el número 1 pintat amb retolador a la mà. "Tot el que fa Rosalía és art. Hi posa molta passió. És la meva artista favorita. És que, encara que no t’agradi el seu estil, la música val molt la pena", defensa.
Desnodrit i envoltat d'excrements: rescaten un nen de 9 anys segrestat pel seu pare a Alsàcia
Els habitants del poble francès d'Hagenbach, de només 800 habitants, no se'n saben avenir. En aquest municipi alsacià, un pare va tancar dins d'una furgoneta aparcada davant del domicili familiar el seu fill durant gairebé un any i mig, obligant-lo a fer les seves necessitats en bosses i portant-li menjar només dues vegades al dia. No anava a l'escola, no s'havia dutxat ni havia tingut contacte amb ningú durant tot aquest temps. La gendarmeria francesa l'ha rescatat després de la denúncia la setmana passada d'una veïna que havia sentit una veu infantil dins del vehicle. Els agents van trobar el nen, que ara té nou anys, despullat, en posició fetal i desnodrit. Era incapaç de caminar.
A la contra
03/06/1882 