Noticias
- L’Audiència rebutja l’amnistia per als quatre policies que van mutilar Roger Español l’1-O i els envia a judici
L’Audiència de Barcelona ha enviat a judici per un delicte de lesions els quatre agents de la Policia Nacional processats per la mutilació de Roger Español, que va perdre l’ull dret per l’impacte d’una pilota de goma disparada als voltants de l’escola Ramon Llull, convertida en centre de votació, l’1 d’octubre del 2017, segons les fonts jurídiques consultades per aquest diari. El tribunal ha rebutjat, com sol·licitava la fiscalia, aplicar-los la llei d’amnistia. Alguns d’aquests policies, a més, estaven acusats de colpejar els votants.Seguir leyendo.... - La Sindicatura de Comptes veu deficiències en la selecció dels directors de TV3 i Catalunya Ràdio
La Sindicatura de Comptes ha emès un informe sobre les despeses de personal de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) dels exercicis 2021-2022 en què veu deficiències en les bases de la selecció dels directors de TV3 i Catalunya Ràdio. El mateix informe alerta que les retribucions íntegres anuals de quatre directrius van superar el 2021 la retribució de conseller de la Generalitat, contràriament al que estableix la normativa. Fonts de la CCMA han explicat a l'ACN que amb l'entrada del nou consell de govern s'han aplicat mesures correctives en el topall dels sous anuals.Seguir leyendo.... - El comitè d’experts de Collboni defensa ampliar la tercera pista de l’aeroport «sense tocar la Ricarda i el Remolar»
No és el mateix adaptar que ampliar. Com que no és el mateix allargar la pista d’un aeroport que optimitzar l’operativitat actual de la infraestructura per treure-li el màxim rendiment possible. En aquests paràmetres sembla moure’s l’informe presentat aquest dimecres a l’Ajuntament de Barcelona pel consell assessor d’infraestructures presidit per Santi Vila, que va rebre l’encàrrec, el juliol del 2023, de redactar un full de ruta sobre el futur del Prat. Els 25 experts que han format aquest peculiar senat estan d’acord que l’aeroport ha de donar més de si, sobretot en el que té a veure amb els vols de més llarga distància que ara fan escala en altres grans capitals europees. Però no hi ha tanta contundència a l’hora d’assenyalar solucions concretes, ja que les limitacions en matèria de medi ambient amb la Unió Europea observant són difícils d’esquivar. Tot i que hi ha una certa picada d’ullet cap a la proposta que al seu dia va fer Foment: allargar la pista sense trepitja - «De qualsevol manera cobrareu’. ¿Com?’ Diré al Barça que us contractin’»
«De qualsevol manera cobrareu’. ¿Com?’ He pensat que diré al Barça que us contractin. Com sabeu en el Barça hi estan ficats tots .... Podeu entrar vosaltres també’. I nosaltres, ¿què farem al Barça? ... No heu d’anar a treballar. Simplement és un contracte i se us va pagant’». Seguir leyendo.... - Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
«És un estrès constant, sempre has d’estar pendent de tot. Somio que m’estic oblidant coses»; «a ulls d’Hisenda som uns delinqüents» o «no conec cap dona autònoma que hagi esgotat tot el permís per maternitat» són algunes de les reflexions sobre com és treballar sent autònom que ha recollit el sindicat UGT-CTAC en el seu últim informe.Seguir leyendo....