Día anterior Día siguiente 


Noticias
- Bèlgica, amb Witsel, jugarà el mundial l’estiu que ve
Girona. Ounahi i Asprilla també tornen avui després dels partits de seleccions - Olmo, protagonista en l’empat d’Espanya contra Turquia (2-2)
El mitjapunta terrassenc del Barça, que ha estat l’autor de l’1-0, ha disputat 74 minuts; Cubarsí, els 90; Ferran Torres, els 45 de la segona part i, finalment, Fermín ha jugat els últims 16 més l’afegit - El Barça i l’Industrias, després d’una pròrroga, passen a vuitens
El Barça i l’Industrias Santa Coloma han superat l’eliminatòria de la Copa després d’eliminar el Cádiz Virgili (1-4) i el Leganès (1-3) respectivament i estarà al bombo dels vuitens de final.... - El Grosist Slovan sotmet el Fraikin Granollers al contraatac (27-35)
El Fraikin Granollers no s’ha sobreposat a les baixes i ha perdut contra el Grosist Slovan (27-34), que li ha fet molt al contraatac. L’equip d’Antono Rama no ha pogut repetir el triomf de la setmana... - Catalunya s’imposa a Palestina en una festa solidària a Montjuïc (2-1)
La selecció dirigida per Gerard López guanya gràcies als gols d’Ilie Sánchez i Mahajna en pròpia porteria en una jornada emotiva amb una assistència de 30.018 espectadors a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
Sitio web