Portada del periodico El Periódico de Catalunya(Castellano):
Newspaper website Sitio web





Noticias
  • La tornada d’Aznar
    Quan el temporal Filomena va congelar Madrid, a alguns sectors de la ciutat corria un acudit que feia un paral·lelisme amb les 10 plagues que van assolar l’Egipte bíblic i que semblaven estar acarnissant-se amb nosaltres, començant per la pandèmia de la Covid-19. La facècia deia que d’aquelles 10 plagues ja només en faltaven dos: la de les llagostes i la tornada d’Aznar. Doncs senyors, Aznar ha tornat aquesta setmana per celebrar el 25è aniversari de la seva victòria electoral. No ha tornat al poder, no encara almenys, però l’Aznar que ha retornat és aquest que no es penedeix de res, que es ratifica en tot, incloses les coses que després es van demostrar mentida, i que presumeix que tot ho va fer bé. Es va veure a l’entrevista amb Jordi Évole i s’aprecia a cada una de les seves intervencions públiques.  Seguir leyendo....
  • Coronavirus al País Basc: última hora del nombre de casos
    L’epidèmia del coronavirus continua al País Basc. El nombre de casos d’infectats per la Covid-19  en aquesta comunitat ascendeix a 44.878, amb 1.889 morts, segons les últimes dades oficials.  Seguir leyendo....
  • Polònia absol tres dones acusades per fer cartells LGTBI amb la Verge Maria
    Aquest dimarts un tribunal de Polònia ha absolt tres dones acusades d’incórrer en delictes d’ofensa als sentiments religiosos per fer una sèrie de cartells en els quals apareix una icona de la Verge Maria amb la bandera LGTBI. Seguir leyendo....
  • Moren tirotejades tres treballadores d’una televisió a l’est de l’Afganistan
    Tres treballadores d’una televisió afganesa van morir tirotejades, i dues dones més van resultar ferides, en dos atacs consecutius aquest dimarts a l’oest de l’Afganistan, en un nou assassinat selectiu al país contra periodistes. Seguir leyendo....
  • Assetjament a les xarxes
    Les xarxes socials van començar a colar-se en les nostres vides entorn de l’any 2000. Vint anys després, han revolucionat la manera de relacionar-nos, fent-se, a més, amb el valor més important que tenen per al mercat els usuaris i les usuàries: el temps. Milions d’hores consumides en una conversa sense fi en la qual actuen, d’una banda, éssers anònims i, de l’altra, grans personalitats socials (influencers’, youtubers’, gamers’, etc.) que aconsegueixen monetaritzar la seva intervenció a les xarxes socials amb gran rendibilitat econòmica. La majoria dels éssers humans paguem amb el nostre temps, i uns quants reben grans beneficis. Per sobre de tot, les grans empreses tecnològiques com Facebook, els amos de la qual guanyen moltíssims diners i reparteixen poc treball. Seguir leyendo....